mata änder

god morgon ! =) Jag och theo tänkte gå ut och mata änderna idag igen men sen såg jag att det låg snö på backen.. Fast nu ligger solen på så det håller på att tina bort.. så vi går väl ner vid 1 kanske :) Ska köpa lite frukt sen med . Imorgon ska theo till tandläkaren vid 10 och jag ska dit vid 12.. så vi går nog till lekparken och leker tills det blir min tur =) sen på torsdag är det Bvc som gåller han ska få sin 1års spruta.. sen ska det bli kul och se va han väger och hur lång han är :D OCH PÅ FREDAG BLIR HAN 1 ÅR !!! För snart 1 år sen fick jag upp han på magen för första gången klockan 08.41 , en bebis på 3651 gram och 51 cm. nu väger han ca 12,5 kg och är ca 75 cm lång.  Han lär sej nya saker hela tiden.. förra veckan lärde han sej att gå i skor och klättra upp i soffan.  Han är väldigt envis ibland , får han inte som han vill blir han skit arg och kastar saker omkring sej :P hehe. Men han är världens Underbaraste kille :)

 just nu sitter jag och äter den här soppan fast thai smaken. Helt okej faktiskt =) ska verkligen försöka gå ner i vikt nu. Just nu väger jag 58 (tror jag) och vill ner till 50-52. Jag är kort 160 så kom inte och säg att jag redan väger lite. Nu ska jag sätta kameran på laddning så ni kan få se lite bilder sen när theo matar änderna =)  


Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

jag är 162 och väger mellan 50 och 51 kg. Men om du ska gå ner i vikt, försök komma bort och träna istället, det är mycket skönare än att banta, eller tränar du redan? Hur mycket vägde du innan du blev gravid? Jag själv vägde 47 och vill helst gå ner till det igen men det är i princip omöjligt. Lycka till i alla fall!

2008-03-03 @ 12:24:39
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du är 160 ska du väga ca 60 kg och kan väga upp till 10 kg mer. SÅ du vet. Banta inte sönder dig, eller för snabbt. För går du ner dom dära 6-8 kg på kort tid så kan dina organ få aneroxia. Ja, det låter knäppt. Men det kan bli så om det går för snabbt. Och du är 18, du har all tid i världen:D

2008-03-03 @ 14:33:17
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

haha, och jag är 160 och väger 85 :p

2008-03-05 @ 13:59:59
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0