hallelåja

Nu sitter jag och sminkar mej ska gå till jobbet om en stund börjar klockan 9. trivs verklgen jätte bra på jobbet det är super kul=) har funderat ett bra tag nu på att göra en bröstförstoring och eventuellt bröst lyft. Och nu har jag bestämt mej att jag ka göra det ska ju inte ha såå stora, ska ha en stor c eller liten d.  hatar mina brsöt nu kan knappt se mej i speglen. men nog om det..
theo mår jätte bra, men saknar han otroligt mkt när jag jobbar ! och han har fortfarande inte fått nån dagisplats :( men tur att rickard jobbar dom tiderna han gör för det klaffar rätt bra det är bara en timme vi behöver barnvakt varje dag. idag efter jobbet ska vi hem till min mamma en stund .. Men nu måste jag fixa mitt hår =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du trivs på ditt jobb, hoppas din dag blir bra. :)

2008-03-25 @ 07:31:34
URL: http://svanemar.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vad kul att du trivs på ditt nya jobb =)
Vi måste ju få träffa er snart=)

2008-03-25 @ 19:30:38
URL: http://AlexandraJakobsson.blogg.se
Postat av: Bea wiggosmamma!

vad kul att du trivs med ditt jobb :)

2008-03-25 @ 21:59:09
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Anette

vad kul för dig :) tänkte faktiskt börja kolla närmre på det där med att fixa tuttarna nu, vill verkligen. men hur har du råd? det finns ju så man kan ta lån för plastikoperation, men vet inte vad som krävs för att man ska få ta lånet.

2008-03-26 @ 09:20:42
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se
Postat av: Anette

smart! men så ska man ju tydligen inte sola på 6 månader efteråt. så det får nog bli till hösten isåfall :)

2008-03-26 @ 16:19:18
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se
Postat av: Jenniien

Jag funderar på att fixa dem lite sen.. Men först vill jag få ett till barn! Annars känns det rätt meningslöst eftersom man oftast får göra om det sen!

2008-03-26 @ 21:48:09
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag har också börjat fundera på bröstlyft :)

2008-03-27 @ 10:06:20
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Ida

att förstora brösten är svindyrt, över 30 000 kr kostar det. Tänk vad du kan göra för 30 000 kr? Och om du inte är miljonär (började läsa din blogg idag så jag vet ingenting om dig egentligen :P) så måste du antagligen ta ett lån. Skulle du inte hellre lägga pengarna på något mer.. hmm.. nödvändigt? Visst, för dig är ett par större bröst kanske nödvän digt i dina ögon.. men det är trots allt bara ett par bröst. Kötlar. Fyllnad. That's it. Och det spelar ingen roll om dom inte blir "sååå" stora; det är principen att du ens vill göra det :/ Kan du inte titta dig själv i spegeln och vara nöjd med dig själv istället? Räkna upp allt positivt med dig? eller helt enkelt fråga ut dina närmsta vad de uppskattar hos dig? Du har en (antagligen) underbar pojkvän som älskar dig+ett litet barn som avgudar dig. De älskar dig inte för dina bröst (eller njaa.. barnet gör nog det ;)) utan för den DU är. Inte för VAD du HAR.

jag har (enligt mig själv)stora problem med mitt yttre och skulle nog bra gärna vilja genomgå x-antal skönhetsoperationer, men sen när jag väl tänker efter så inser jag att jag inte behöver det. Jag har en pojkvän som avgudar mig, vänner, familjen. De ser till mig för den jag är; inte någon jag skulle kunna vara.

Var nöjd med dig själv istället; inse hur värdefull och unik just du är. Fast samtidigt; om det skulle göra dig lycklig eller få dig att må bättre rent psykiskt så är det klart att du ska genomföra det.. men tänk egenom det riktigt noga; vad får DU (du och INGEN annan) ut av det hela? Är det bara snyggare eller har de en mer större funktion?

ha det bra :] Förlåt om jag bara babblar men jag tycker att allt fler skönhetsoperationen genomförs pga. att folk vill bli omtyckta (det kanske inte är så i ditt fall men iaf) vilket är rent hemskt. FÖr vad är det för folk som tycker om en för att man har förstorat brösten?

2008-03-29 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0