hallelåja igen =)

saknat oss????? klart ni har ;)

har fått tid den 8 april att prata med dom på kosmetisk kirurgi så jag får svar på alla frågor jag har :)
ska snart natta min busunge, som har gått och blivit förkyld =( dagiset har fortfrande inte hört av sej, men som tur är slutar jag tidigare varje dag idag slutade vi klockan 2 =) just nu håller jag på att göra mat tills imorgon det blir kycklingfile och sallad :) gott, och nyttigt !!! :) theo sitter och river ut alla dvd filmer.. busen !

det här med bantingen går åt skogen, har nyss suttit och ätit massa godis som rickard köpte till mej. blää, men men just nu skiter jag i det =)

imorgon ska jag eventuellt ut på krogen med lollo.. men får se hur det blir me de ! saknar dom ju vi träffas nästan ingenting nuförtiden =( trååkigt...

Nu ska jag natta min sötnos =)

image223

image224

Kommentarer
Postat av: malin

vilken sötis ni har

2008-07-03 @ 17:31:47
URL: http://metrobloggen.se/floren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0