:)

Nu har vi varit ute och lekt gick en rask promenad på 30 minuter sen matade vi änderna med bröd en bra stund, theo tycker det är jätte kul. sen tänkte jag att vi skulle gunga lite men det gillade han inte alls.. så vi gick till konsum och köpte apelsiner och chips till rickard. ush det va riktigt svårt att gå förbi godiset i affären :P Allt har gått väldigt bra idag til frukost blev det soppan som ni vet sen som mellanmål en morot till lunch sallad och en kyckfile sen en banan. och nu sitter jag här med soppan igen och en apelsin :) ska inte hålla på så varje dag . helgen om det finns tid ska jag faktiskt gå till gymmet med , kommer jag behöva av all tårta jag kommer äta i helgen vi ska ju fira theos födelsedg 3 dagar.. huha.. men ska försöka att inte äta så mkt. 

Theo sitter på fällen med ett smörgåsrån och vatten och kollar på barnprogram, ska snart göra han ällskap :)

Tog massa bilder innan ska lägga upp dom senare ikväll :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte bara gå till gymmet en dag / helg och sen sluta, då kan du lika gärna vara hemma. Antingen träna eller inget alls.Det är så med träning.. Annars gör du allt i onödan även om det känns skönt.. :/ ska du träna, träna 5 ggr i veckan lr sitt hemma. bara ett tips:) det är skit jobbigt i början men sen när man kommer in i det så är det skönt. kram

2008-03-03 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0