tar en.....

paus i städandet. och skriver lite blogg.

imorgon ska jag springa ner på stan och köpa ett midje skärp som jag ska ha på lördag. och sen på kvällen ska jag soooola det behövs verkligen jag är likblek :( sen kom jag på att vi har tvätten från klockan 14.-22. vi behöver verkligen tvätta för theo är en smutsgris, en söt sådan  =) snart ska jag fortsätta och städa sen ska jag smörja in mej med brun utan sol och efter det ska jag äääntligen sova.. rickard kommer hem om en timme och då ska han äta fläskpannakakan som jag gjorde, hopps han tyckte den va god. det gjore jag och theo iaf =) 

åter till städandet


Kommentarer
Postat av: tilda

ha en trevlig helg! :) ♥

2008-02-01 @ 19:22:02
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0