tävling =)

igår vann jag en tröja på http://modeakutens.blogg.se/ =) hon har en till tävling idag, 

Detta har ni chans att vinna:




1.pris Satin pumps valfri storlek
2.pris Satin pumps valfri storlek
3.pris Satin pumps valfri storlek
4.pris Valfritt par Bamboo Örhängen
5.pris Valfritt par Bamboo Örhängen
6.pris Valfritt par Bamboo Örhängen

skorna är ju bara för underbara, bamboo öronhängerna har jag också velat ha länge . hoppas jag vinner, igen :)

idag så är det bara städa som gäller hela dan.. =/ och imorgon så ska vi till ÖF ska kolla med lollo om ja skulle komma hem till henne efter det och hjälpa henne med henne löshår =) ska passa på att klippa upp lite med.. så det ser lite mer narturligt ut.
men nu ska jag fixa mat =)

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

Dom hjärtformade bamboo örhängerna har jag & dom är skit snygga !;D

2008-02-23 @ 23:22:24
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0