svaren

ung mamma

är rickard theos biologiska pappa? Kram
ja :)


Anonym

Jobbar du inte på pastabageriet längre?
nej detgör jag, dom behövde inte min hjälp längre

Anonym

hur gammla är du? och hur gammal var du när du blev gravid?
jag tycker att du är en förebild :)
ja har pris fyllt 18, så då va jag 16 när jag blev gravid

Anonym

var du och rikard tillsammans när ni skapade theo eller det var en flört?
v va tillsammans när theo blev till 

Anonym

bor du och theos pappa tillsammans?
ja vi bor tillsammasn i en 3a =)

Anonym

träffar du någon kompis ibland på vardagar? eller är det bara när ni väl ska ut på krogen, som ni träffas?
jag träffar inga av mina gamla kompisar.. men jag har två andra unga mammor jag umgås med eve och lollo :) det är dom jag går på krogen me när jag går ut.. det händer ju att man stöter på lite gamla kompisar ibland, men inget planerat . och det är jäte kul !

fick inte så många frågor tyvärr .. men undrar ni nått så är det bara att fråga. jag svarar nästan alltid :)
imorgon kommer en tjej och kollar på den gamlabarnvagnen.. hoppas hon köper den, då får man lite mer pengar för just nu har jag inte ett öre :/ ringde majoren idag för dom sökte jobb men det va från 10.00-20.00 så tyckte det blev försent på kvällen, hoppas dom hör av sej från max snart.. måste hitta ett jobb snart, för har inte råd me någonting nu.. men jag söker för fullt :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Måste bara säga att du är jättesöt! Man ser verkligen att Theo liknar dig :) Slänger in en liten fråga också:hur länge du och Rickard varit tillsammans?

2008-02-07 @ 22:30:33
Postat av: Anonym

Har precis fått jobb på max (:
vilken max har du sökt på, jordbron eller vid maxi?
Lycka till med jobbsökandet

2008-02-07 @ 22:33:18
Postat av: marielle

svar till anonym :
nehe va kul :D jag sökte vid maxi tror jag det va.. åh nej nu är jag inte säker =/ hehe.

svar till lollo:
Tack så mkt ! :) vi har varit tillsammasn då och då sen jag va 15 tror jag ::P hehe

2008-02-07 @ 22:38:53
URL: http://theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0