sömntutaa

såg precis att det va en bra film ikväll, så ska köpa grönsaker och dipp =) gott ! igår satt vi bara hemma och tog det lungt och mös :) theo somnade så snällt vid halv 8, föresten så går han mer nu än va han kryper =)

idag gick rickard upp med theo så jag fick ligga och sova fram till halv 12, det va tanken iaf.. men när jag precis har somnat hör jag marielle marielle marielle marielle .. -JAAA. theo har skitit på sej. -MEN BYT DÅ ! svarade jag.. men det slutade med att jag fick byta på han iaf. och nu när jag har gått upp gick rickard och la sej förmodligen kommer han sova fram tills klockan 3 den sömntutan. men ska faktiskt försöka väcka han snart för vi ska till linneas tobak och skicka iväg löshåret till en tjej som heter caroline.. så då är man lite rikare iaf =)

guud va jag älskar att vara mamma speciellt till en sån underbaring som theo :)

image215

Kommentarer
Postat av: ung mamma

är rickard theos biologiska pappa? Kram

2008-02-04 @ 15:57:35
URL: http://nogg.se/haley
Postat av: Anonym

nej men åh vilken liten goding då^^

2008-02-08 @ 14:19:25
URL: http://metrobloggen.se/doris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0