sådärjaa

jag är så trött och besviken på rickard lånade 500 kr av han betalade först inträdet till ztyle för vi va så hiimla kissinödiga så det va sjukt, sen ville eve in dit med.. men det va helt dött (nehe) så vi försökte komma in på centrum men jag va för liten. efter det gick vi till huset och stog ihoptrycka i kön i 1 och en halv timme (!!!!!!) det va en tjej som svimmade i kön med. betalade garderobsavgiften. eve blev av med sina pengar så hon lånad 100 kr , sen när vi kom in tog vi två teqila var.. och dansade sen vid 1 tog vi en cider var. och nu har jag bara 80 kr kvar och det är han tjurig för..

tog ju mina pumps igår och det skulle jag inte ha gjort, i slutet av kvällen så kunde jag inte hålla masken längre kunde knappt gå överhuvud taget och va inte ens full.. mina fötter hade svullnat upp nått så grymt och mina hälar blödde :( kan knappt gå nu heller mina fötter ömmar .. aldrig mer dom skorna ..

men hade rätt så kul igår iaf med eve och lollo :) men sååå kul va det inte ute.. det va bara roligt att umgås med dom :) stackars lollo och moa dom hade spytt tillsammans, hoppas inte det är magsjuka :(

men nu sa jag umgås med min underbara son som går omkring och säger ma ma mamma, tänkte bada han senare så han blir ren och fin :)

 image214

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

han är så himla söt! När började han få tänder ? :)

2008-02-03 @ 13:48:00
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Emilie

Vilken skön bild :D

2008-03-25 @ 12:54:16
URL: http://emiliere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0