öppna förskolan

tänkter att jag skulle på in lite mer frågor innan jag svarar på dom..

idag va det trevligt på öppnaförskolan vi satt och pratade om saker som hände i lördags när vi va ute :) dom bjöd på jätte god mat chilfisk med potatis. mmmmm :)
vi kom precis hem och så fort jag tog ut theo från vagnen började han gallskrika han ville inte ha nått han bara slog bort det och va jätte ledsen och arg.. men då ringde jag rickard och satt på högtalaren och då blev han tyst :) så nu sitter han är lite små tjurig och pillar mej i håret :) han är verkligen besatt av att pilla mej i håret.. iblad är det jätte mysigt men ibland kan det va riktigt jobbig och han river loss stora tussar.

idag ska vi bara sitta hemma och mysa och busa =) sen när theo har somnat blir det ännu en chipspåse för min del.. ush illaa. ska snart ta tag i min vikt, nästa vecka ;) haha..

hade inte med mej kameran idag så det blir inga bilder på min sötnos :(

men nu ska vi gå ifrån datorn, gillar inte att sitta vid datorn när theo är vaken.. vill hellre leka med han då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0