helgen..

godmorgon idag fick jag sova länge theo vaknade vid halv 10 :) i Lördags va jag hos lollo och jimi hela kvällen vi åt tacos kollade på melodifestivalen och pratade.. =) sen somnade theo runt 10 i moas säng.. och sen åkte vi hem vid 1 tror jag theo fick välling när vi kom hem sen la jag han i sängen och han somnade på en gång han gnällde inte nått. dan därpå sov han ända tills halv 11 =) jisses va skön det va !

igår va vi hemma hos rickards mormor och åt mat potatisgratäng med kyckling, och till efterätt världens godaste tårta ! =) när vi kom hem tvättade vi åt chips och kollade på tv :) så har våran helg sett ut..

idag ska jag gå och skriva in mej på ams . Sen på onsdag ska vi på öppna förskolan och efter det ska jag lollo och eve ner på stan äta på mcdoonalds kolla lite kläder och lollo ska köpa clip ons till löshåret på afro shopen =) efter det ska förhoppningsvis min granne klippa upp våra löshår . Och på fredag blir det utgång med mammorna =) kommer bli jätte trevligt !

nu ska jag umgås med min son som blir 1 år om 18 dagar =) han ska få en gitarr och ett trumsett i födelsedags present =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0