god morgon

imorse vilel theo ner på golvt så sätr ner han på golvet medans jag sitter i sängen då gå han runt sängen klättrar  upp och vill att man ska sätta ner han igen ochs å gjorde viså om och om igen :P han ville vlbara visa at han har lärt se klättra upp för våran säng helt själv =) när jag passade jag på att göra ett tuppkam på theo.. han har fortfarande kvar det, skit söt är han! :) idag ska vi tl öppna förskolan och efter det ska vi ta bussen ut till norrahammar och umgås med mikis :)

men nu ska jag sminka mej =) 


Kommentarer
Postat av: lollo

Hej.. Fan va du e rolig.. ja hade kanske glömt att säga t dig att moa kryper ibland :) Puss ÅÅÅÅÅ kraam

2008-02-13 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0