frågor..

ALLMÄNT

1. Vad heter du?
Marielle
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med mitt namn, jag har vant mig..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ingen aning
4. Vilket stjärntecken är du?  stenbock
5. Vilken årgång är du? 90:a
6. Vart bor du? jönköping
7. Bott utomlands? Nepps..
8. Flyttat antal gånger? 5 gånger  
9. Vart skulle du vilja bo? trivs bra här
10. Yrke? Finns så många.. Svårt att välja.. men vill jobba i klädbutik .  

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
160
. Hur mycket väger du? Alldeles för mkt.. :/
3. Hårfärg och frisyr? brunt och mellanlångt
4. Ögonfärg? grön
5. Mest nöjd med? Mina ögon..
6. Minst nöjd med? Resten av kroppen
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? nepp
9. Har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen, labret, tungan, navlen och en tatuering i svanken, kommer snart en ny ! =)

FAVORITER

1. Filmer? ojj svårt, har nog ingen..
2. Låtar? svårt igen
3. Årstider? vintern om det är mkt snö, annars sommaren
4. Mat/dryck? mcdonalds, cola
5. Djur? hundar
6. Färg? svart och rosa
7. Parfym? hmm har ingen men nu anväder jag hugoboss pure purpel
8. Tv-program? desperate houusewifes, unga mörar, i huvudet på gynning
9. Sysselsättning? leka me theo :)

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
hm en vanlig jacka?
2. Vad använder du just nu för skor? lacost sneakers, och ett par ankelboots ibland
3. Favoritfärg på kläder? olika
4. Va skulle du vilja ha för kläder just nu? nya såklart
6. Favoritaffärer? MQ och Hm
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte alls mkt.. nån hundring
8. Vad har du för byxstorlek? 36
10. Vad har du för tröjstorlek? Samma

BLANDAT

1. vad heter din morfar?
conny
2. Vad har du i din jackficka just nu? plånbock,lypsyl, mynt, nycklar, tugummi och en napp =)
3. Vad är du beroende av? theo såklart=)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vad tror du på? kärlek?
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? hmm
8. Vad köpte du senast? fullkornmckaroner och sallaad
9. Har du nåt husdjur? nope, men vill ha en hund
10. Vad bor du i? Lägenhet..

PRYLAR

Plånbok:
bussficka :P
Tandborste: blå
Smycken: Brukar inte ha på mig så mkt smycken..
Solglasögon: har inga för tillfället 
Underkläder: många

nog svarat, nu ska jag bada theo =) sen håller rikard på att skicka juno till mej så vi ska handla lite 'nyttiga' chips sen och mysa  i soffan bara jag och theo =)

Kommentarer
Postat av: :D

Jag har med brunt hår, gröna ögon, piercing labret , tungan, och tatuering, vill med jobba i en klädaffär. låter nästan som du beskriver mig när du skriver om dig själv :P haha

2008-02-21 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0