9 februari

god morgon, vilken sovmorgon jag fick idag :) igår satt vi i soffan hela kvällen åt tacos och kollade på tv =) mysigt., idag blir det nog samma sak förutom att det blir chli fisk med potatis.. himlans gott ! åt det på öppna förskolan och det är en rätt som theo också kan äta =) rickard kommer säkert inte ens våga smaka :( han är kräsen, för kräsen när det gäller mat !! det är jobbigt.. nu ligger han i sängen och har jätte ont i magen han säger marielle marielle jag är sjuuuk . osv . stackarn då ! ochtheo sitter och leker med kastrulllocken .. busunge =) han ska nog iväg med sin pappa och köpa soda stream smaker idag och förmodligen ska dom till systemet me.. så ska jag passa på att laga mat då.

nu har jag satt mitt kamera batteri på laddning så det kommer nog några bilder senare ikväll eller imogon !

nu ska jag leka lite med theo, som förövrigt är jätte duktig på att gå, han går hela tiden.. någon enstaka gång kryper han ! :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

God dag! Här kommer en ny fotomodell... Mr Elwood... ;)

2008-02-09 @ 12:42:55
URL: http://lagprisflygbolag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0