...

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? nej
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? ad vitaminer
4. Vad åt du senast? popcorn
5. Har du fått någon komplimang idag? ja :)
6. Har du varit med i en rättegång? nej
7. Är du polare med grannarna? nja två av dom =)
8. Vilka språk pratar din mamma? svenska
9. Vilka länder har du bott i? sverige
10. Senaste piercingen? labret
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår, till rickards mormor
12. Gay? nej
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? ja
14. Har du äggat någon? nej? hah
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? ne
17. Har du varit på stranden? ja
18. Har du haft en stalker? nä, eller jo. pizza gubben förföljer jämt mej när jag är ute på krogen . 
19. Minns du dina/din musiklärares namn? nee
20. Hur bra är din syn? bra
21. Har du varit på ett party? jao
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? näpp
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? okej
24. Har du varit utomlands? nja, danmark bara :P
25. Har du sett din bästa vän naken? nee
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? bara varit på ett, och det är tråkigt
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? vet inte
28. Var är dina syskon just nu? alex är hemma hos mamma, och gabriella är med sin pojkvän
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? minns inte..
30. Vem ringde dig senast? rickard
31. Vilken tid gick du upp imorse? halv 10
32. Vad ska du göra i helgen? fredag ska jag på krogen me mammorna, sen blir det lungt
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "hejhej. det går bra, men ingen bebis.. segt nu, ush"
34. När var du riktigt sjuk senast? förra året
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? hmm länge sen , men det va nog brolle junior.. hah :P
36. Vad finns i din bakficka? inget
37. Har du färglinser? ne
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
39. Vad är det första du gör på morgonen? hämtar theo 
40. Vad ska du göra efter det här? städa sen sova

Kommentarer
Postat av: nathalié

Är du och theos pappa tillsammans fortfarande? Eller bor ni bara ihop? Har du någon annan pojkvän i så fall?

2008-02-21 @ 20:11:31
URL: http://naaattiz.blogg.se
Postat av: Jonna

jag är väldigt överviktig, jag har varit hos läkare och dietister och fått höra att jag har kraftig benstomme och att mitt skelett väger mkt, men det låter bara som en dålig ursäkt tycker jag :/ Jag vägde 75 innan jag blev gravid med Ludde, nu väger jag betydligt mer. Men jag ska försöka gå ner till 65 innan 2009 iallafall..

2008-02-23 @ 21:06:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Jonna

hm, vad är allevo för nåt? :) Jag byter ut några mål mot sånhär naturdiet shake :)

2008-02-23 @ 21:29:30
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera ? ;(

2008-02-25 @ 20:22:50
URL: http://linamatildaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0