dåliga nyheter

susanne övningsgår tröjan har vi fått i present så vet tyvärr inte de.


Just nu sitter jag som en stel mupp smörjde och sprayade in mej med brun utan sol nyss.. är så himla sur och lessen mobilen som itne ens är min(!!!!) har gått sönder displayen är helt svart... men har micrat min gamla mobil i mikron och hoppas på att den är helt blank nu så dom kan laga den på 3.. tidigare har dom ju inte gått med på det io med att det va displaen som va sprucken.. men min syster sa att man kunde göra så men max i ett par sekunder...  är ju värt ett försk iaf, Har ju verkligen inte råd med en ny mobil och då får man använda desperata sätt.. hehe. tyvärr =/

jag och theo har suttit och myst i soffan jätte länge idag han satt helt lungt och kollade på tv samtidigt som han pillade mej i håret =) har jag världens mysigaste unge elller vad =D

Imorgon typ vid 12-1 ska vi upp till 3 och lämna in mobilen och förmodligen äta på mcdonalds och sen ska jag fixa iordning mej ska på fest och sen ska vi på krogen =) På tal om mat kom precis på att jag inte har ätit nått på hela dagen idag =S fan också !!! inte konstigt att jag går upp i vikt, jag är så jävla dålig på att äta. och nu ska jag snart sova så orkar inte heller=/
 
Just det jag är arbetslös igen ! i torsdags kom jag tilll jobbet det började som en helt vanlig dag men sen allasde chefen till möte och sa att han har dom absoulut dåligast nyheterna.. sen sa han det att det går skit dåligt för ventelo och dom går back flera miljoner varje månad så dom måste skära ner på alla möjliga kostnader och nu har det gått så pass långt att dom måste säga upp personalen med omedelbar verkan.. alla trodde att det bara va ett par som skulle få sluta men det va helt fel... hela kontoret skulle läggas ner så alla blev av med sitt jobb.. =/ alla blev hel förtvivlade och fattade ingenting.. vi som har ftt så mkt cred att dom högsta cheferna är så himla imponerade över oss för att vi jobbar så sjukt bra.

men har iaf lön tills den 25 maj.. och sen
harjag en jobb intervju på måndag som telefon försäljare igen , men kan ju bara drömma om att jag kommer trivas lika bra där som jag gjorde på ventelo.. trots att det bara har gått en dag saknar jag jobbet som fan! =/ men men..

På måndag är det dags för inskolning av min stora kille. Han fik et ort idag från dagiset som önskade honom välkommn.. jag tror han kommer trivas som fisken i vattnet, och han kommer charma skiten ur förskoleläran  :) haha

men nu ska jag sova bort mina mobil bekymmer =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad synd! Men flera miljoner per månad kan dom knappast förlora det är praktiskt tagit omöjligt att gå back flera miljoner kr i månaden..Möjligtvis en miljon högst om året kanske. Sa dom de och du gick på de är dom dumma och du rätt dum..

2008-04-20 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0