syster, 19 idag !

igår så gjorde vi inte nått speciellt, theo åt potatis med oss föresten :) han tyckte det va jätte gott, han va så himla söt när han tuggade fast han inte behövde :P Matchen va igen höjdare precis.. o va va det för fel på den domaren :S
idag ska jag och theo till min syster klockan 3, hon fyller 19 idag ! grattis, grattis. morfar är också där och har inte träffat theo än. så det ska bli lite roligt :)
Nu ska vi göra oss iordning, skriver antagligen när vi har kommit hem.. jag och theo har blivit bjudna på sagas dop.. det ska bli kul :)


Theo somnade i barnstolen idag.. sötnos :)

image31

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du ? :P

2007-09-09 @ 12:27:52
Postat av: marielle

jag är 17 år

2007-09-09 @ 13:34:29
URL: http://Theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0