skit unge :P

i helgen har jag och theo varit hemma hos mamma. mamma va inte hemma men de va alex och evelina lite roligare attvara där med dom än att sitta ensam hemma. igår kom rickard hem vid 22.30 han har varit på pokerkryssning han hade med sej 3 stora toblerone, en stor låda med sura vingummin, en stor påse med dumle och ett stort rör med mentos. jag fick också en hugo boss parfym som luktade jätte gott ! :) theo blev helt galen när han såg rickard han är ju inte van vid att vara borta från han. han skrattade som en galning och blev hur busig som helst, sen fick han en nalle av han som theo älskade han ligger och leker med den nu.


nu när theo kan åla längtar man tillbaka tills han bara låg still :P haha och jag som har längtat så tills han kunde ta sej fram. han ålar jämt mot saker han inte får vara vid eluttag, porslinsaker, blommor och vattenskålar m.m fast han har jätte många leksaker på golvet men dom duger inte.. man får springa fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka och lyfta tillbaka han men han ålar dit igen . så man får inte en lugn stund längre, knäppgök , men han är lika söt för det ! :) sen har han diaree också har haft det i 5 dagar nu sen skiter han 5 gånger om dan typ så blöjorna är typ slut nu.. kan ju vara en tand som är på gång :) vi va nere i affären innan och köpte morötter, gurka och dip.. holiday dip köpte jag sjukt god va den ! så nu sitter jag och dippar grönsaker väldans gott =) inatt ska vi besälla en barnvagn :D nee ush nu luktar det illa här så måste byta blöja igeeen ! haha

min söta busunge =)
image55


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken söt liten kille ni har:)

2007-09-24 @ 20:47:13
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Emelie

hon är 8månader, din? :)

2007-09-24 @ 22:24:54
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0