puhh

nu så har jag städat hela lägenheten , gjort hela min läxa och tagit hand om en tjurig bebis. puhh är helt slut ! men nu ligger iaf theo och leker med dammsugaren :) han ställer sej på alla 4 väldigt ofta nu och gungar fram och tillbaka, sen lägger han sej ner och ålar iväg ! :) tror han kryper inom en månad. och om jag håller theo i händerna så går theo, han lärde sej det idag, det ser jätte gulligt ut.

idag har vi bara varit hemma hela dan. imorgon kommer ju pengarna och då ska vi upp till a6 och köpa lite nya byxor till theo och lite annat ! om ca en månad flyttar vi till torpa ska bli så hiimla skönt och roligt ! ska börja packa ner lite saker nu i helgen. nu sitter jag och väntar på rickard så vi kan beställa barnvagnen, en blå city elit . men det tar nog ett par veckor innan den kommer. men ska bli så himla skönt med en ny barnvagn som man inte behöver ta i så sjukt mkt när man ska svänga, jag får nästan hänga mej på hantaget när jag svänger med den jag har nu ! :/ jobbigt ! har redan provkört den nya vi ska ha man kan svänga men bara ena armen .. vilken skillnad !! :)

har bestämt mej för att jag ska bli nyttig nu ska inte äta något onyttig, men det är inte speciellt lätt speciellt inte när rickard har köpt hem massa godis. men jag ska försöka. jag har blivit väldigt nojjig över min kropp efter att jag har fått barn, känner mej tjock fast jag vet innerst inne att jag inte är speciellt tjock :/  men så känner typ alla som har fått barn så det är inget ovanligt. så får se hur det går med det..

Någon som kan hjälpa mej med min blogg?? vill göra om det så den får ett snyggt utseende men fattar inte hur man gör :S :( skriv din msn så addar jag dej isof :)

theo vill också trycka på knapparna så nu kommer en rad från theo, cb fgdccgvffjbmvfb, m  gvffffffdxddddddd5ssssssssssssssssssssssssxdssssssxxggn,         

älskar dej !

image56  


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Vilken söt jacka:)
Funderar på att köpa en liknande men svart till V.

2007-09-25 @ 09:18:34
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: nathalie igen ^_^

Hur gör du med skolan nu när du har theo?
Take care

2007-09-25 @ 14:51:15
Postat av: marielle

jag har tagit ledigt i ett år börjar med 92orna nästa år. =)

2007-09-25 @ 22:40:45
URL: http://Theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0