ÖF

det va en 7 veckors bebis med på ÖF idag,, åhh så liten och söt ! har svårt att tro att theo har varit så liten ! det va trevligt som vanligt på Öf vi gjorde inte så mkt idag. THEO HAR LÄRT SEJ STÄLLA SEJ PÅ ALLA 4 !! :) :) :) duktig kille jag har.. nu dröjer det inte länge tills han kryper , ska bli skönt så man inte behöver bära han överallt hemma får ont i ryggen av det han väger runt 9 kg !
 
sen tog vi bussen hem.. eller vi skulle hem men när vi skulle av bussen  va den så himla full.. jag sa ursäkta mej jag ska av här men ingen flyttade på sej, började knuffa på dom och blev skit arg. men ingen flyttade på sej för det.. precis när dom började flytta på sej lite stängde busschauffören dörren och åkte därifrån, skrek på han att han skulle stanna men det gjorde han inte. så jag åkte hem till mamma istället ! vilka idioter det finns asså, och busschafförerna är inte mkt bättre dom, dom kör som idioter. en gång höll ankis barnvagn på att tippa över för att han körde som en idiot ! 

vi gjorde inte så mkt hemma hos mamma, theo blev besviken att inte hundarna va där.. men dom kom sen på kvällen så dom kunde busa :) imorgon ska vi på bvc-6 månaders kontroll. ska bli kul och se hur mkt han har växt sen sist. :)



image45 

Men nu börjar top model stockholm sen ska jag kolla om jag hittar nån mat jag kan laga, har inte ätit någon riktig mat idag , bara massa onyttigheter !

Kommentarer
Postat av: janna

woaah va stor theo har blivit :) det går snabbt nu. söt är han iaf fortfarande. hur mår du gumman? pussokram

2007-09-12 @ 22:46:53
URL: http://marijannna.blogg.se
Postat av: stephie

Topmodel va braa!! Kul att du vart inne på min blogg :) Så söt son du har!!!

2007-09-12 @ 23:07:03
URL: http://stephanielouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0