ÖF

på öf idag va det trevligt med stör mej rätt så mkt på en av dom tjejerna där, hallå har du aldrig hört talas om Bh :S det är itne bara jag som blir lite irreterad på henne. ajaa. jag och theo åt gulach där gott va det så imorgon ska jag till coop och handla lite ingredienser =) pratade lite med hanna idag, rios mamma , jätte trevlig tjej och rio är så sjukt gullig med sin tuppkam :) förövrigt så va det trevligt på ÖF, förutom att fotatrycken jag gjorde på theo har försvunnit ! jag som hade gjort den så fin :P less jag blev, men ska göra nytt nästa vecka.. suck * 

sen tog vi iaf bussen till a6 köpte jag lite saker till theo ett par jeans, en snygg tröja , strumpor och ett par mysiga bruna skor ,eller skor va det inte direkt mer varma tofflor, skit samma döh söta va dom iaf. =) sen åkte vi hem till mamma eftersom jag hade lovat att hänga med evlina till frisören hon satt i löshår från 19.30-22 typ. jätte fint blev det, sen tyckte frisören att jag skulle klippa lugg. men får se om jag vågar ! hehe.

usch imorse trillade theo ut från sängen han låg och sov tillsammasn med sin pappa medans jag sminkade mej , sen hörde jag en duns och att theo började gråta blev livrädd och sprang till rummet och lyfte upp han . som tur va gick det bra, inte en bula eller nått han landade på en filt och lite kläder. ush va rädd jag blev ! hädanefter får han sova i sin säng på morgonen med. theo kan säga da da da ada. jätte gulligt ! nu ligger han och river ut alla sina leksaker från lådan =)

på fredag kanske louise och jimi ska komma hit , rickard ska spela poker med sina kompisar och då kan jimi vara med och spela så kan jag och louise+theo och moa hitta på nått annat ! =)

har lämnat in min telefon på lagning nu så det kommer inte komma några nya bilder på ca 2 veckor ! :/ 


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Stör mig också... Hade någon tagit dina avtryck!? Skumt..

2007-09-27 @ 09:11:51
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Svar: Nej, men hon är så konstig på nått vis... Aja, skit samma:P okej, men hoppas hon hittar dom då!!

2007-09-27 @ 12:19:13
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Svar: Ja, jag tyckte själv att jag passade med den också.. Men men:/ Jag hade försökt i nån månad och fortsatte bara att bita och såg ut som ett cp barn när jag lekte med den heal tiden:P

2007-09-27 @ 14:19:57
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Svar: Jaa, min var nog för lång, men jag orkade inte hålla på med den mer heller:P kunde liksom inte låta bli att pilla och snurra med tungan ju:P hehe

2007-09-27 @ 19:00:05
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0