Kattunge

idag gick vi upp rätt sent.. eller theo va vaken och låg mellan oss och busade. men jag låg och halvsov till klockan 11 =) klockan halv två tog vi bussen till bvc han väger ca 9.5 kg min klumpeduns , sen är han ca 68-69 cm lång :) stoooor kille ! vi gick hem till rickards mamma en stund och fikade, efter det gick jag hem till min mamma och umgicks lite med morfar va 5 år sen jag träffade han sist.. han sa att rickard måste vara väldigt stolt över att han har en sån vacker tjej som mej.. och att man kan drunkna i mina ögon.. tackar tackar ! hahah..

sen åkte alla utan gabriella hem till anders och lagade mat potatisgratäng och fläskfile. muumsss :) sen visade min morbror stolt upp sin helikoptersamling han har 3 stora en för 10 000, en för 30 000 och den sista minns jag inte vad den kostade. han har två små också som barnen leker med.. tyckte det va dö kul att köra den så den 25 blir det av till playplanet och köpa en den kostar bara 250 kr så det va inte så farligt :)

tog nästan med mej en kattunge hem idag.. såå himla söööt ! ringde rickard och frågade om han ville ha en , han sa att det va okej om jag städade lådan efter den.. men har ingen aning om hur jag ska göra om jag ska ta hem den eller inte..:/ får ligga och tänka på det inatt.. jag är verkligen galen i djur har haft alla möljiga sorters djur ! ska snart köpa en hund med.. hundar och katter går faktiskt BRA ihop om dom är uppvuxna tillsammans.

anders tjatade på oliver och hampus hela kvällen att dom skulle bada men dom vägrade, sen sa evelina en gång . vill ni bada idag? och då ville dom det om hon satt därinne samtidigt.. evelina är väldans bra med barn hon har ju två stycken så det är ganska självklart :) jag och rickard ska vara barnvakt den 29, eller iaf jag ! till oliver och hampus.. hur kommer detta gå :S dom är dom vildaste ungarna jag någonsin har träffat ! :P haha

lägger in bilder sen det funkar inte idag heller.. :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, kul! =) Hur gamla är dom ungarna då? Svara gärna i min blogg. Kommer inte kunna se det förrens söndag kväll iofs, men ändå! =)

2007-09-14 @ 07:15:31
URL: http://streetitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0