ingen rubrik

tänkte först inte skriva något men när jag såg hur många som hade kollat min blogg så ändrade jag mej =)

idag va jag i skolan och hade läxförhör et fick bra som vanligt =) ska ha nationellt prov i engelska om ca 5 veckor. sen åkte jag och theo till a6 hämtae ut hans dop present som jag hade lämnat in på gravering för en månad sen, jätte bra blev det =) köpte ett par fina mjukisbyxor till theo med. sen köpte jag en tröja till mej en likadan som jag har fast köpte den i svart nu istället för brunt, hittade ingen annan tröja jag tyckte om, älskar den tröjan. åt på mcdonalds gjorde vi med theo åt välling och jag en ceasarsallad . muuums =)

efter det tog vi bussen ner till stan och kollade efter en skötväska men hittade ingen fin och billig så sket i det, tar det en annan dag. sen gick vi hem till mamma och kollade på tv. ush stog och pratade med evlina när hon stog och diskade då föll hon ihop och slog i huvudet, hon svimmade ! sen sa hon till alexander flera gånger väcker du mej klokcan 7 imorgon så är du snäll. blev jätte rädd , hatar när det händer så med henne :(

imorgon är det ÖF igen, hoppas det är roligare den här gången. sen på kvällen ska jag med evelina till karimsa hon ska sätta i löshår igen . ska prata lite med frisören och höra va jag skulle passa i för frisyr. vi ska vara där efter stängning så kan ju passa på att fråga lite :)

theo har varit jätte kinkig idag när vi va hemma hos mamma, ingenting dög han bara låg och gnällde. men nu är det mkt bättre, han ligger på golvet och försöker trycka på avstängningsknappen på datorn, den lyser så han vill ta på den hela tiden.. han har också börjar stoppa in allt han hittar på golvet i munnen. lite sådär småjobbigt. hehe, nu ska vi kolla på 4an det är talang fast i amerika :) eller nåt sånt

igår kväll beställde vi barnvagen, jippi =) undra bara hur lång tid det tar innan man får den :/

har varit dåligt med nya kort på sistone, det är bara för att min mobil är cpig ! men ska upp till 3 imorgon och prata med dom !

en liten busunge =)

image59 

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Hej!
Man får pinga sin blogg:P
Gå in på www.nybloggat.se och där står det hur du ska göra:P
Hur många har du som läser din blogg nu!?

2007-09-26 @ 08:49:57
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Anonym

är det besök eller besökare då? Ja, det är väldifr olika, men igår var det väl 400 ungefär.. men det varierar väldigt mkt!

2007-09-26 @ 10:33:47
Postat av: Jenniien

På statistiken ser du ju om det är besök eller besökare:P de röda är hur många besök din sida fått och de blåa är hur många besökare. Så det röda kan ju vara mkt högra eftersom en besökare kanske kollat 5 gånger liksom:)

2007-09-26 @ 11:31:04
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Svar: Jaha, okej:P Men pinga din blogg så får du fler, om du vill ha det:P den sprida snabbt då;)

2007-09-26 @ 22:47:25
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0