hos mamma

nu sitter vi hemma hos mamma och passar dem nya hunden så hon inte skäller, för dessa grannar gnäller för minsta lilla . :S theo sitter på golvet och leker med tv dosan, han tycker den är jätte rolig :)  imorgon ska jag till skolan och bli föhörd på min engelska läxa.. har inte pluggat nått, mamma får hjälpa mej kväll :) theo ska också med till skolan såklart ! :) på torsdag ska vi till bvc på läkarbesök det ska bli kul och se hur mkt han väger nu min lilla knubbis :) theo vaknade inatt igen och skrek.. men han somnade om efter en halvtimme .

det kommer bilder ikväll på  min sötnos eftersom jag inte tog med mej sladden hit. alla kort jag lägger upp är tagna med min mobil , så det är inte den bästa kvaliten jämt !

men nu ska v gå och kolla i kylen och se om det finns nått gott här :)

Kommentarer
Postat av: Dagge

Har Ronja eller Jajja dött eller har hon 3 hundar nu din mamma?

Postat av: marielle

mamma har 3 hundar nu

2007-09-10 @ 19:48:11
URL: http://theosmammaa.blogg.se
Postat av: johanna

guud så underbart att vara mamma!

2007-09-10 @ 21:04:51
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0