go'kväll !

Orkar inte hålla på att skriva på lunarstorm , så bestämde mej för att starta en blogg istället.. känns lite roligare ! min lilla älskling har blivit förkyld ögonen och näsan rinner hela tiden på han, tycker så synd om han :( men han verkar inte lida speciellt mkt av det han är lika busig som vanligt =) idag har jag städat nästan hela lägenheten (rickard tog köket.) vi har varit hemma hos min mamma också hon bjöd mej på pizza, eller jag åt inte pizza tog en amerikansk sallad istället.. måste börja tänka på vad jag äter nu för att inte gå upp i vikt, eftersom jag har slutat att amma nästan helt, ammar enbart på nätterna nu :) theo ligger och kravlar på golvet och försöker krypa.. det dröjer nog inte länge till :) sen så sätter han munnen mot golvet och blåser så det låter som prutt ljud.. han blir ju heeeela 6 månader på fredag , det är sjukt så fort det har gått. har gjort min engelska läxa nu med.. måste bara plugga in orden det är la ca 40 st om inte mer.. fast har en hel vecka på mej så det ska jag nog klara :) imorgon ska jag och theo ta en sväng på a6 antagligen gabriella fyller ju år på söndag och har ingen aning om va jag ska köpa till henne ! :/ 

nu ska vi gå och äta kvällsmat, framför tvn =) 



image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0