:)

har inte skrivit på ett par dagar har varken haft tid eller lust.. theo va iaf jätte lugn på samuels dop i lördags :) sen på söndagen va vi med louise , jimi och lilla moa igen :) vi bowlade.. rickard kom 1a och jag kom sist, men det skillde inte många poäng mellan mej och louise vi va ungefär lika kassa. sen åkte vi hem till oss och kollade på fim som rickard och jimi hyrde 'gangster' den va la sådär.. sen blev vi hungriga så jag och louise åkte iväg och köpte mcdonalds mat gott :)

och igår sov jag och theo hemma hos min mamma skulle ta hand om hundarna för mamma va i stockholm.. passade på att umgås med evelina då, hon bor ju hemma hos oss tills hon ska flytta till skåne.. hon måste sluta äta sina mediciner innan hon får flytta ner.. helt galet ! trodde det va de dom skulle hjälpa henne med.. mamma ska iaf ringa och skälla på dom om hon inte får komma ner snart. jag fick en fin tröja , en jätte dyr hårinpackling, mascara , ansiktsrengöring och brun utan sol av evelina idag ! hon är så himla snäll ! =) gjorde taco paj igår också föresten den blev jätte god, visste inte riktigt hur man skulle göra, men improviserade, och det blev bra ändå :) på kvällen när vi skulle sova så bredde theo ut sej över heela sängen jag fick knappt plats.

har passat på att sola medans jag va hos mamma med solade i 20 min igår och 22 min idag, jag måste ju passa på . det blir inte att jag solar annars. evelina och alex satt barnvakt så länge. älskar att sola, mend et är så himla dyrt !

imorgon ska vi på öppna förskolan, trevligt :) sen åker vi la hem antagligen . på torsdag ska jag nog till skolan och äta på idas resturang toni ska servera =) på tal om skolan jag har nästan gjort hela min engelska läxa har en sak kvar att göra och det är att skriva en uppsatts på engelska om vad jag har gjort i sommar.. jag har ju inte gjort något överhuvudtaget så har lite problem med det, men det löser sej.

nu ligger theo och sussar :) han har lärt sej åla nu , det går sjukt fort knappt så man knappt  hinner med sen tar han alltid tag i saker han inte får . så man måste sitta och kolla på han hela tiden så han inte hittar på nått bus !

nu sitter jag här och längtar efter rickard saknade han jätte mkt inatt , men han kommer om 1 och en halv timme !sen så ska han åka iväg i helgen också på pokerkryssning.. det är sååå tråkigt att sova själv ! :( snart ska vi flytta till torpa eller om lite mer än en månad :) va jag längtar !

men nu ska jag plocka upp lite här innan rickard kommer sen ska vi kolla på idol tillsammans :) 

theo myser med jaja
image51
Älskar verkliegn denna bilden på theo ! :)
image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0