barnvakt

vi gick nyss upp eller jag och theo.. rickard är och jobbar. i eftermiddag ska jag och theo vara barnvakt :P får se hur det går, theo får la hålla pli på dom :P haha

i fredags så va vi med jimi ,louise och moa år tacos och kollade på en skit kass film jag och louise hyrde ! haha. dåligaste jag någonsin sett.. :P jag och rickard va på media market och på elgiganten och hälsade på louise på jobbet. ah just det blev skit glad när eve kom fram och sa såhär är det du som är mamman? jag bara ehh ja.. aha det syns inte på din kropp :)  haha :D

igår tog vi bara det lungt , slappade hela dan :) men nu ska vi göra oss iordning , skriver mer sen om hur det gick :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på lunar?

2007-09-30 @ 15:26:54
Postat av: marielle

marriiii

2007-09-30 @ 19:37:41
URL: http://Theosmammaa.blogg.se
Postat av: Piiiiz

Lycka till med mammalivet, visst är det roligt!! Barn är jobbit o fantasktiskt underbart!!!
kramar

2007-10-03 @ 09:27:18
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0