3:dje försöket !

Fan det är trejde gången jag skriver om inlägget nu, hoppas det funkar denna gången.. men iaf såhär såg våran dag ut idag.

Vi gick upp rätt tidigt och busade och åt frukost och så. sen tog vi bussen till skolan och träffade gamla klasskompisar och så, sen klockan 1 föhörde gunilla mej på min engelska läxa, fick alla rätt :) sen gick vi till buseen och tog detn ner till stan och gick en sväng där och kollade på barnkläder, köpte inget för det har jag inte pengar till nu, men hittade iaf en jätte fin jacka till theo som jag ska köpa till han den 25 :)

sen blev theo hungrig så vi gick in på mcdonalds och han fick en burk med kyckling/pasta som jag hade tagit med mej, jag köpte en ceasarsallad :)när vi stog i kön så va det en kille som jobbade där som kom fram med en ballong till theo, han blev överlycklig ! sen lekte han med den resten av dan . :)

sen när vi va mätta och belåtna så tog vi en till sväng på stan med elina och hennes kompis som vi träffade inne på mcdonalds, vi stötte på matte och bohman på stan med, så dom busade lite med theo. sen va det dags att bege sej hem till mamma och där åt jag ett par våfflor och theo gröt. sen lekte vi med hundarna förstårs :) theo älskar verkligen mammas hundar, och gör verkligen allt för att försöka nå dom. efter en stund kom alexander och då gick vi och lämnade en tröja till evelina.. kommer verkligen sakna henne när hon flyttar till skåne hon kommer bli borta i ett helt år , och hon flyttar redan på måndag :( shit va jag och theo kommer sakna henne.. hon kanske inte har det bästa förflutna men hon är verkligen en sann vän hon ställer jämt upp för minsta lilla ! 

efter att vi hade pratat med evelina en stund gick vi till teater cafet för att hälsa på kjemis men han va inte där, inte va vi såg iaf. så jag och theo satte oss på bussen hem, hon nu ligger han och sover min lilla älskling , han är så söööööt ! :) imorgon är det ÖF, det ska bli kul.

det kommer bilder på theo med sin ballon imorgon eftersom det inte funkar att lägga upp några nu , försöker jag låser sej bara datorn :S   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0