vagnen

kostade 3300 och är beställde från www.babyland.se .

det är nästin till omöjligt att sova bredvid theo på morgonen han håller på att klättra och ha sej tills han blir helt genom svätt. snart ska vi åka  och fira linda(rickard syster) sen ska vi nog vara med jimi,lollo och moa :) 

man ser theos tänder nu det är två stycken där nere, men dom har inte sprukti upp än men man ser dom :S om det nu är tänder men det verkar som det för det kliar hela tiden på theo.. 

theo ställer sej upphela tiden .. när jag duschade imorse och hade han i badrummet så hade han ställt sej upp med hjälp av soptunnan. så idag ska vi sänka ner barnsängen !

Kommentarer
Postat av: :)

okej tack så mycket. jag ska bli mamma jag också, men det
är långt kvar. och jag kan inte mycket om barnvagnar,inte ett dugg faktiskt. så jag undrar, kan man ha vilken vagn som helst till en nyfödd? din vagn var så fin!

2007-10-07 @ 17:08:48
Postat av: marielle

ne inte alla men dom flesta går :)okej va kul att bli mamma , det är helt underbart ! :) tack, älskar verkligen den vagnen .

2007-10-08 @ 01:00:25
URL: http://Theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0