theo är gryyymmmmast =)

vi gick till ÖF idag för theo mådde bättre :) det va en ny bebis där idag.. bebisens pappa hade öppen gylf, annars va dom väldigt trevliga :) när lena spelade gitarr diggade theo som vanligt, nu har han börjat med ett nytt sett och digga med han ligger på mage skakar huvudet och sparkar bena som en galning, kunde inte hålla mej för skratt det kunde inte dom andra heller för den delen :P hha..theo somnade i jimis knä, han måste ha drogat honom eller nått för han sov som en stock fast jag klädde på han, satt ner han i vagnen och höll på att böka med han .. haha :)

sen drog vi ner på stan kollade på lite barn skor till theo jag har beslutsångest.. rickard ska få hänga med och bestämma så kan han betala med :P hah :) en green peace kille kom efter mej på stan ohh nej tänkte jag och gick fortare men han kom ifatt mej och stoppade mej.. höll på att tjata en massa hela tiden.. han sa att jag skulle offra den pizzan jag äter varje månad. jag äter inte pizza svarade jag.. haha :P men nått intresse borde du väl ha.. nope mitt enda intresse är theo, det är där jag lägger alla mina pengar osv svarade jag..  amen den maten theo äter kan du lägga på oss istället.. jag såg jätte förvånad ut .. och då sa han att han självklart skojade .. och bla bla bla sen sa jag iaf ne nu måste jg gå och jag är inte intresserad av green peace men skulle jag ångra mej skulle JAG komma och prata med dom.. då så han lite lurigt jag ska tjata på dej varje gång jag ser dej på stan nu ;) mohaha.. väldigt trevlig kille.. men på ett jobbigt sett :P haha

drog iaf upp till a6 och åt 2 cheesburgare.. sen köpte jag världens grymmaste kläder till theo.. svarta jeanse, nitbälte, döskalle'sjal' och en röd och svart randig tröja och en vit och svart randig...:) ångrade mej först att jag köpte så dyra kläder men nu när jag har provat dom på han såå blev jag såå himla nöjd , han blev så jävla snygg rent utsagt :) haha :P

tyvärr blev bilderna väldigt dåliga.. dålig kvalite och lappar och sånt som sticker ut.. men ni ser på ett ungefär.


är inte han det coolaste 'bebisen' som finns !!? :)
image111

image114


image115

Kommentarer
Postat av: J

amen shit, vilken tuffing ! :D

2007-10-24 @ 20:20:09
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Marie

vilken söt son (:

2007-10-24 @ 20:38:49
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: eline

haha! vilken cooling han är:)

2007-10-24 @ 20:46:19
Postat av: isabel

herregud vad tuff han blev :)
klart värt de skulle jag tycka, pricken över i :)

ha en trevlig kväll

2007-10-24 @ 21:03:01
URL: http://isabelostblom.blogg.se
Postat av: Gabbie

Grymmaste bebisen i världen!!!!!!!!

2007-10-24 @ 23:37:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Halkade in här på din blogg och läst igenom en hel del inlägg!
Du verkar vara en grym mamma! Och Theo är jätte fin! =)

2007-10-25 @ 05:57:52
Postat av: Jenniien

coola byxor! :P Vilgoth har inte så mkt jeans och så längre, han är ju på dagis så mkt och då har han mest mjukisbyxor, han rammlar ju omkull ibland osv och sen äter han bara själv där så allt blir såå skitigt! men lite trist att inte shoppa massa fint:P

2007-10-25 @ 16:02:04
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Madelene

Alltså vilken sötnos (: värsta coolingen.

2008-03-05 @ 11:27:56
URL: http://madelenewallmon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0