FLYTT ! :)

imorse fick vi nycklarna till den nya lägenheten , åkte och kollade på den den va inte som vi minns den tyvärr.. men vi ska göra om massa, nya tapeter, måla lister byta skivan i köket och kakla om svart/grått.. sen ska rickards mamma ringa och prata med dom och höra om dom kan göra om badrummet :) efter vi hade kollat på den åkte jag rickard och theo upp till ikea.. osminkade och i myskläder.. skämdes typ ihjäl.. men vi köpte iaf en ny säng ram, två sängbord, ett köksbord och en byrå, jätte snygga =) men dyrt så in ..sen har vi stolar och barsstolar som vi köpte för ett par veckor sen.. rickards mamma bjöd på fika idag och linda visade sin halloween dress, såå himla snygg/grym :) imorgon eller på lördag ska vi köpa massa små plock som krukor,blommor, tavlor och så vidare :) sen ska rickards kompisar hjälpa oss att flytta alla andra saker imorgon..

nu är theo uppe och hälsar på rickards jobbar kompisar, han har på sej dom nya kläderna jg köpte till han igår :) .. sen ska han låna en skruvdragare och hammare från jobbet så det kommer underlätta vårat jobb massor.. han kommer och plockar upp mej om en timme ungefär så vi kan åka till våran nya lägenhet och fortsätta att skruva.. vi ska ta med oss hemma bio anläggningen så vi kan lyssna på lite musik :)

theos rum kommer vi inreda allt eftersom.. för jag anser att han är för liten för att sova i eget rum.. men vi ska inreda det nu, eller lite åt taget.. det blir döskalle lampor, fina gardiner, små stolar och bord, massvis med leksaker och sen blir det fina blå tapeter :) m.m

jätte hungrig är jag med, det blir väl att jag och rickard beställer en pizza sen.. men nu ska jag förbereda lite mat i en låda som theo kan äta sen :) och städa undan lite här

Kommentarer
Postat av: J

åh, jag längtar tills jag kan börja inreda lillens egna rum! :D

2007-10-25 @ 21:16:58
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Marie

så snyggt med dö skallar ;)

2007-10-25 @ 21:36:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0