ÄNTLIGEN :)

såå har vi internet igen. flytten har gått rätt så bra, jag trivs väldigt bra faktiskt. theo verkar också trivas, för nu har han ju mkt större yta som han kan köra sin gåbil på.. han har blivit jätte duktig på att gå runt i den han kommer fram överallt och följer efter oss hela tiden.. om jag går på toa står han utanför toa dörren när jag kommer ut, osv =) sen så kryper han hela tiden nu också.. han har verkligen blivit jätte duktig . han har börjat ta mina toffsar och stoppa dom i munnen, fast bara en liten del av dom.. sen så kryper han runt så, svårt att förklara mej jag lägger upp en bild på det :)

idag har vi varit på öppna förskolan det va rätt så kul, theo satt och diggade när lena spelade gitarr som vanligt.. han är så söt när han sitter och gungar fram och tillbaka, eller han är jämt söt :) han älskar musik ! efter ÖF tog jag bussen ner till stan och gick i lite affärer. såg han från green peace som 'förföljer' mej.. han såg mej aldrig smög runt han.. hahaha :P sen stötte jag och theo på toni,matte och tollbo på stan så hängde med dom och åt på mcdonalds. sen hängde dom med mej till affären och jag mötte min syster, sen ropar någon och vi vänder oss om då är det kjemis av alla personer.. trevligt trevligt :)

härromdan när jag va på stan med mi och ronja såg vi idol daniel på stan :P haha.. sen gick jag och mi + barnen till chicki mama och köpte mat, och gick hem till henne och åt .   just de vi har varit på bvc nu theo väger ca 10,6 kg och är 70.6 cm lång.. ÅHHH va han är stor nu :) han blir ju 8 månader om en vecka.. :) nu ligger han och sover i mitt knä, man kan inte titta sej mätt på han.. han är ju bara såå otroligt fin :) imorgon ska vi tvätta, det behövs verkligen nu efter flytten.

har börjat lägga theo senast klockan 10 nu och det funkar jätte bra.. fast han har fortfarande inte lärt sej att sova hela nätterna.. men måste verkligen ta tag i det så jag kan få sova ut nån gång.. han har börjat med uppmärksamhets hosta nu, han hostar på lossas så han ska få den uppmärksamheten han vill ha :P
men nu ska jag skriva en jobbansökan, fick föresten inte jobbet på mcdonalds :(

Theo på ikea :)

image116
sötnöt ! :)

image117

nya byrån och lampan , tyckte det blev ett fint kort :)

image118

Kommentarer
Postat av: karolina

söt unge du har :)

2007-10-31 @ 21:33:56
Postat av: Marie

gud va söt han är (:

2007-10-31 @ 23:06:48
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh va söt han är :D ser jätte mysigt ut med förresten! :)

2007-10-31 @ 23:28:21
Postat av: Anonym

å vilken söt lite kille!

2007-11-01 @ 12:33:26
URL: http://lillamaa.blogg.se
Postat av: Ämli

Frän grabb :) Speciellt med halsduken (eller vad man säger) på ena bilden :D

2007-11-01 @ 16:10:13
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Lollo

fasen va söt han e.. vill bara ta tag han i kinderna å aaaaa...=)
Pussa han från Moa*

2007-11-01 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0