9 oktober

idag väckte theo mej klockan 8 så la han bredvid mej och försökte somna om, ,men det ville han inte han klättrade på mej och rickard hela tiden. vi låg iaf kvar och busade i sängen tills klockan 10. la theo i sin säng och då somnade han så jag pasade på att duscha och sminka mej. sen gjorde jag iordning theo ovh åkte vi till skolan, det gick inte lika bra med engelskan idag har ju inte hunnit öva speciellt mkt för theo har varit så kinkig nu när han har fått en tand.

sen tog vi bussen ner till stan och gick in och åt en sallad på mcdonalds , gick och kollade lite på bankläder hittade en jätte fin kofta till theo som jag ska köpa när pengarna kommer. vi mötte mikis inne på hm så gick vi på stan med henne, det va roligt har inte träffat henne på evigheter. efter en stund blev theo trött och kinkig så vi tänkte gå hem men då mötte vi toni,matte,jimmi,bohman och tollbo och dom busade med theo ett tag och följde med mej till juneporten.

efter det gick vi hem till mamma och busade med hundarna, självklart ! theo har börjat jaga dom nu, han ålar som en galning men brukar nästan aldrig få tag på dom.. Yaya brukar ge med sej ibland så han kan få leka lite med henne, medans theo lekte med en slev och ett kastrull lock gjorde jag och mamma köttfärsås och dinkelspaggeti, gott ! sedan traskade vi till bussen och nu sitter vi här , eller jag theo somnade i vagnen på bussen :)

tror theos andra tand kommer titta upp vilken dag som helst, han börjar bli stora killen nu med tänder och allt :)
imorgon ska vi till ÖF och träffa dom andra barnen, kommer bli kul ! och sen klockan halv 6 ska rickards mamma ha theo en timme hon har en kompis som vill träffa honom. ush va jobbigt det kommer bli att lämna bort han, han har aldrig varit ifrån mej eller rickard i 1 timme. hmm

nu börjar desperate housewifes, och imorgon ska jag köpa rosa bandet tycker ni med ska göra det ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0