8 oktober

idag har jag och theo varit ute och gått det va visseligen ingen lång promenad, som det skulle bli. det blev bara ner till affären och tillbaka . sen la vi oss och vilade en stund tillsammans :)

håller på att tvätta en maskin med mörk tvätt nu, sen har jag dammsugit och torkat golvet. och snart ska jag städa resten. theo har börjat följa efter mej när jag går ut från rummet, då ålar han som en galning efter mej , sötnos :)

imorgon ska jag och theo till skolan igen, och jag har inte gjort min läxa än har inte haft tid.. men nu är theo gnälling så vi ska sätta oss framför tvn istället och mysa :)

image83

Kommentarer
Postat av: Tova

Du har ju lätt sötast bebis av de ungammamors bebisar jag kollat! Han är så himla sööööööööööt!

2007-10-08 @ 21:19:17
Postat av: marielle

tack så jätte mkt tova !:)

2007-10-08 @ 21:23:39
URL: http://Theosmammaa.blogg.se
Postat av: Helle

Hehe vilken sötis :)
Gillade bilden med mjöl i ansiktet ;)

2007-10-09 @ 00:00:53
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken söt son du har!! Jättefin! :) Ska kika in här fler gånger, det var roligt att läsa om vad ni har för er :) Tycker det är strongt gjort av dig att klara av detta så bra med tanke på omständigheterna (läste om det här i bloggen) men som du säger: "mamma är ingen ålder, mamma är något man är". Men att få reda på det så sent i graviditeten måste varit tufft.. Kul att läsa om er var det iaf, och väldigt go ser han ut att va! Riktigt kram- och gos-vänlig! :)

2007-10-09 @ 17:16:29
URL: http://alltomlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0