8 oktober

igår när vi firade linda somnade rickard och låg och sov hela tiden, lagom kul ! sen så orkade inte jag sitta där medans rickard sov så jag gick hem till mamma. jag och susanne pratade med hon som vi ska ta över lägenheten från dom skulle vara ute om 1-2 veckor så vi kan få den tidigare :) fast jag och rickard har inte packat nått, har inte fått hem kartongerna än, måste fixa det i veckan ! :S

va iaf hos mamma en timme sen skrev jag till susanne att hon  skulle väcka rickard och det gjorde hon och sen åkte vi till jimi,lollo och moa kollade på tv och åt chips. rickard somnade igen !! irriterad jag blev på han... annars va det kul hos dom som vanligt=) 

igår sänkte vi ner theo säng, han brydde sej inte fast den blev betydligt lägre, nu kan iaf jag sova gott utan att vara rädd för att han ska trilla ut. snart ska jag gå och koka gröt till min bus unge . sen får vi se vad som händer ska nog handla lite.. funderar på att göra taco paj idag :) 

bilder kommer senare ! 

såg nyss att theos tänder har börjat titta upp, syl vasst  :)

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

köpte dom på en leksaksaffär, det finns nog på vilken som skulle jag tro ^^

2007-10-08 @ 13:22:32
URL: http://leosmamma.blogg.se
Postat av: Lovisa

hej
Kan du inte lägga in några bilder på Theos pappa? Du har typ inga? eller? Kunde vara kul om du la in bilder på hela familjen liksom, dig, theo och hans pappa i ett inlägg! Så man får se hur ni ser ut:)

2007-10-08 @ 18:33:45
Postat av: Jenniien

Svar: Ja, det verkar kul:) Ska gå med V en gång sen jag också, han får ta lite ledigt från dagis;)

2007-10-08 @ 20:52:42
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0