6 oktober

igår så va vi med lollo,jimi och moa =) vi åt god mat och kollade på en bra film.. igår va första gången vi hyrde en bra film.. eller det va rickard och jimi som gjorde :) haha turistas tror jag den hette.. vi åkte iaf hem runt 11 för rickard skulle upp tidigt idag och jobba. men det va trevligt hemma hos dom som vanligt :)

idag ska jag städa mammas lägenhet lite.. får lite pengar för det =) sen får jag se vad vi ska göra.

rickard är påväg till göteborg nu med theo han ska skjutsa sin pappa till flygplatsen.. kommer vara utan theo ca 4 timmar.. saknar han redan och dom åkte nyss det är så tomt här hemma utan theo :( blää.. har aldrig varit ifrån theo såhär länge.. ska städa hos mamma och då går det inte när theo är där för då vill han bara busa. :)

men nu ska jag göra mej iordning sen ska jag hem till mamma..

image82

Kommentarer
Postat av: eline

theos ögon är så himla fiina! =)

2007-10-06 @ 16:59:06
Postat av: J

gud, han är så himla söt lillen ! :D

2007-10-06 @ 18:23:37
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Linda

så otroligt söt är Theo ju :)!
och det där med hyrfilmen turistas
jag såg den förra helgen..usch
jag kunde helt enkelt inte se vissa delar
av den.. speciellt inte när de var jagade oså..
antar att jag är lite vek för sånna filmer ;P haha

2007-10-07 @ 11:08:54
Postat av: Anonym

Jag vet att de e ett 24-timmarsjobb att vara mamma, och de e lätt att romantisera. Men vad härligt de låter, så mkt kärlek i sitt liv med ett barn! Ja som inte ens haft småsyskon!
Längtar till den tiden jag med! :)
Ta hand om lillen!

2007-10-07 @ 11:45:55
URL: http://eviseen.blogg.se
Postat av: :)

hur mycket kostade vagnen?

2007-10-07 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0