4 oktober

nu har jag äntligen hittat det jag har letat efter döskalle gardiner ! =) det ska theo ha i sitt rum och två döskalle lampor.. skit snyggt :) det fanns också en döh cool morgonrock med en döskalle där bak.. som ni märker så har jag blivit besatt av döskallar :/ tycker det är jätte läckert ! :)

bull baket gick jätte bra, det blev lite många kanske. heela 80 st. men mamma och gabriella fick lite bullar med. sen blev det as stökigt i köket också, så nu har jag ren städat det, det tog sin tid. ska snart städa resten av lägenheten med. 

nu ligger theo och sover men han vaknar snart och vill ha sin kvällsmat och ny blöja. tror verkligen det är en tand på gång där nere i mitten på theo , det verkar klia jätte mkt i munnen på han, stackare ! 

image77


image78

image79

image80

image81

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Jag har varit besatt av döskallar.. Men nu har jag börjat tröttnat lite faktiskt! Nästan alla vilgoths kläder har döskallar:p
men men, ska lugna mig nu tror jag!

2007-10-05 @ 12:18:26
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Alexandra

så söt är han :)

2007-10-05 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0