26 oktober

jag och theo gick upp nyss..han har vaknat väldigt mkt inatt så jag har inte fått mkt sömn..kommer inte skriva några mer inlägg på typ en vecka för vi har inte bredband i den nya lägenheten än.. men ska beställa det så fort som möjligt :) igår packade vi upp sängborden,byrån och sängen.. så vi har köksbordet kvar, och stolarna då. rickards kompisar kommer typ vid 1 och hjälper till att flytta, sen¨på kvällen ska dom spela poker och dricka öl.. ska väcka rickard vid 10 typ sen ska vi upp till ikea vi glömde mitten stommen till sängen, så vi ska upp och hämta en sån och så blir det nya sängkläder och kanske lite små plock, :)

men nu ska jag och theo äta frukost och sen ska jag sminka mej .

måste också tillägga att theo KRYYPER mkt mer nu :) han är jätte duktig, men ibland vill han krypa snabbare än va han kan och då trillar han.. hehe

Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha, va gulligt :) Fast besluten att krypa FORT ;)

2007-10-28 @ 11:00:22
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: J

åååh vad jag saknar uppdateringar! Hoppas allt är bra med er ! :)

2007-10-30 @ 13:36:49
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0