23 oktober

inatt vaknade theo vid 1 som vanligt och sen vid halv 5 och halv 6.. och så vidare.. sen somnade han om och sov ett tag.. jag gick upp klockan 10 medans theo låg och sov med sin pappa., jag hann duscha,äta frukost,fixa håret och sminka mej.. sen väckte jag theo badade han gav han mat och såvidare då ringer toni och säger att det inte blir någon engelska idag.. så jag och theo åkte till mammas jobb och hälsade på istället.. nästan alla sa gud vilka underbara ögon så stora och blå :)

efter det gick vi ner på stan jag va jätte hungrig.. mötte iaf mi och hennes dotter + syster lo när jag skulle gå till mcdonalds pratade med dom en stund sen skulle dom gå så jag gick och åt :) goott ! frågade dom i kassan hur länge man brukar få vänta innan man får jobb, dom sa iaf att jag kunde få komma tillbaka kvart i 4 för att gå på anställnings intervju.. då skrev mi ett sms och frågade om jag ville fika och det ville jag hennes syster och jag drack varm choklad och vispgrädde och mi kaffe.. jag har aldrig träffat mi innan vi har snackat massa på msn och så kände vi igen varandra på stan.. om det va för 1 år sen hade jag aldrig vågat gå fram.. men är inte blyg längre sen jag fick theo :)

när jag va på anställningsintervjun passade mi och lo theo.. det gick la inte jätte bra på intervjun. men det gick la okej iaf.. va ska man svara på va är du för en då? hm.. :O men förhoppningsvis får jag jobbet, men det va väldigt många som sökte.. efter det hängde jag med mi hem vi pratade lite och theo åt spagetti och köttfärssås och lekte med söta ronja :) glömde theos döskalle'sjal' eller snusnäsduk som en del säger.. attans, theo skulle ha den imorgon på ÖF.. men men ska hämta den någon dag.

sen gick jag hem till mamma va nått så grymt kissenödig på väg hem till henne.. där busade vi med hundarna, och lagade mat med mamma någon grya med kassler och grönsaker, väldans gott . theo fick ris,broccoli och kasslerbitar.. trodde inte han skulle tycka om det.. men det gjorde han :) nu ligger han och sover men kommer snart vakna och vilja ha välling sen kommer han förhoppningsvis somna om på en gång.. för jag vill gå och lägga mej tidigt idag, det har varit en lång dag för oss :)

imorgon ska vi till ÖF, det ska bli roligt :) har försökt på tag på emma som vi ska ta över lägenheten ifrån men hon har inte svarat varken på sms eller när vi har ringt, förhoppningsvis ringer hon imorgon.

han är ju bara för underbar, mitt charmtroll :)

image107



image108

image109

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0