22 oktober

min kille är snart heeeela 8 månader, om ca två veckor ! va fort det går.... 

idag har vi inte ens varit utanför dörren :/ dååligt.. men när rickard va hemma packade och städade vi och packade igen osv.. sen när han hade åkt kom jag på att barnvagnen ligger i bagaget så jag har inte haft någon barnvagn idag. theo fick makaroner och en köttbulle till middag.. hade inget annat hemma, vi håller på att göra slut på det vi har, så vi inte behöver ta med oss massa mat till den nya lägenheten.

nu siter theo bredvid mej i sin barnskol och kollar på sej själv i spegeln.. han tänker nog 'va är det där för snyggig' ;) haha.. imorgon ska vi till skolan igen, det gillar theo för han får så mkt uppmärksamhet av alla där, charmtrollet. sen efter det ska vi gå ner till stan ska kolla på kläder till mej och theo.. denna månaden ska jag faktiskt köpa kläder till mej med.. rensade min garderob för ett par veckor sen.. och nu är det hur tomt som helst.  så det ska bli kul och handla kläder till mej för en gångs skull :) theo ska få några byxor och tröjor med .. det kommer bli en hel del kläder till han, det är farligt roligt att köpa barnkläder.

igår va vi hemma hos loollo,jimi och moa.. vi hyrde en film. helt okej faktiskt. åt pasta kycklig och ost sås :) det va trevligt som vanligt.. försökte ta ett kort på theo när han hade på sej sin döskalle sjal men han ville inte sitta still, så fick ett kort på halva han bara :/ men riktigt snygg va han, kan jag lova :) han har börjat krypa ibland men bara lite då och då.. när han blir ivrig och vill komma fram snabbt så ålar han.. det går bra mkt fortare :P

inatt drömde jag om min förlossning.. man saknar det väligt mkt, sjukt att man kan sakna en sak som gjorde nått så djävulskt ont :P hehe.. men det gör jag verkligen och känslan när han fick upp han på magen första gången den är obeskrivlig, ryser bara jag tänker på det.. vi har bilder från förlossningen på rickards pappas kamera..vill se dom, har inte gjort det än.. och har bara dom bilderna från förlossningen tyvärr. 
snart ska jag packa och städa ännu mera, badrummet är iaf helt klart och det är det ända rummet.. 


en halv theo och dålig kvalite.
image103 
image104
liten skrutt :)
image105

image106



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att läsa din blogg, den är min favorit! :D

2007-10-23 @ 14:50:59
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Jenniien

Jaa, man saknar det verkligen! Längtar tills nästa gång:P

2007-10-23 @ 19:30:17
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0