21 oktober

inatt vaknade theo först vid 1 och låg och skrek.. jag spelade musik läste en saga osv.. efter en stund somnade han om.. sen vaknade han inte förens klockan 7 då fick han mat sen somnade vi om :) så inattt har varit en bra natt.. skönt att sova ut lite ibland :) nu sitter han bredvid mej och gör massa konstiga ljud :) rickard ligger och sover men ska snart jaga upp han, han är världens sömntuta ! igår vid klockan 21.00 åkte vi och handlade på coop det va vi där + 2 andra bilar.. haha :) jag va hungrig eftersom jag inte hade ätit nått på hela dan så vi köpte kött och klyftpotatis, sen ställde jag mej och lagade mat vid vid 10 på kvällen.. haha. gott va det iaf ! theo somnade klockan 22.30 så det va relativt bra :)

men nu ska jag sminka mej så jag har det gjort, vi ska vara med lollo,jimi och moa ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

theo är så otroligt söt alltså! tycker om din nya design! förresten hur gammal är theo ?=) ha en bra kväll

2007-10-21 @ 18:28:09
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0