20 oktober

igår åkte vi upp till a6 och fixade en nu mobil till rickard den röda desingmobilen som dom säger på reklamen eller nått. jätte fin va den iaf :) sen gick vi till hm och köpte en kofta och en döskallesjal eller va man ska säga.. han ska ha den runt halsen.. skit snygg kommer han bli , eller det är han redan :) mitt lilla charmtroll .. sen blev det en sväng på coop och då försvann nästan alla pengar va tvungen att köpa sånna dyra nödvändiga saker som välling,gröt blöjor våtservetter osv. när föräldrapenningen kommer ska jag handla massa kläder till theo det kommer bli dyrt men det är det värt ! :)

idag gjorde jag pannkakor till frukost , gott ! :) theo fick gröt, och så fick han smaka lite av oss med. efter det badade vi . idag har jag ingen aning om va vi ska göra rickard sitter och spelar poker med sina kompisar och theo ligger på golvet och leker han klättrar på allt och ställer sej upp och håller på att vara allmänt busig :) vi ska nog gå och gunga sen, det va ett tag sen nu.. packa ska vi också göra

eftersom rickard köpte ny mobil igår så fick theo hans gamla, den va rolig i sisådär 2 minuter sen dög den inte längre. haha :P som ni ser har jag en ny design sara  gjorde den, blev verkligen jätte nöjd ! :) tack så mkt !
imorgon ska vi vara med jimi lollo och moa, det är roligt att umgås med dom.. :)

image99

image100

image101

image102


Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilken sötnos till unge du haar ;D sötpropp!

2007-10-21 @ 12:34:29
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Elin

Han kommer bli stentuff :)

2007-10-21 @ 12:35:17
Postat av: Sara

såg din jackarm :P lika dan jacka som mig haha :)

2007-10-22 @ 12:16:19
URL: http://isabellsmamma.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0