17 oktober

dåliga ni va på att svara :/ imorse va theo på jätte dåligt humör.. till slut somnade han om och då passade jag på att göra mej iordning duschade och sminkade mej och åt frukost, gröt som vanligt det är nyttige men är inte direkt jätte förtjust i det men det går ner iaf med gott samvete med :)sen väckte jag theo och satt han i badet tvättade håret och tvålade in han, sen fick han med gröt som frukost äpple gröt. när vi va klara tog vi bussen till ÖF , det va la rätt så trevligt som vanligt.. skulle göra babymassage på theo men det va omöjligt han bara ålade iväg hela tiden, så gav upp efter en stund.¨åt en färdigrätt på Öf som vanligt, blir jämt så himla hungrig när jag är där..theo brukar sitta och digga under sångsamlingen han gungar fram och tillbaka.. jätte söt är han ! :)

tog bussen hem till mamma efter det, för lars syster ville hälsa på theo.. men hon kunde inte idag så hon kommer imorgon istället. gjorde iaf jätte god kycklingsallad hemma hos mamma :) och theo va as kinkig nästan hela tiden, han va trött men kunde inte sova så han gnällde hela tiden istället.

har bestämt mej för att skita i att färga håret blondt , köper mörk färg på fredag och färgar det mörk mörk brunt istället =) måste klippa mej med, men vågar inte riktigt :o

nu sitter theo på knä och plockar ur alla sina leksaker ur lådan, jag är så himla godis sugen men ska inte äta något får vänta tills det blir helg !

image94

Kommentarer
Postat av: eviseen

Jaaa godissugen, jag med!! Du skriver mycket om mat kom jag att tänka på. Men ja tänker mkt på mat så de kanske är därför :P
Ha en bra dag!

2007-10-18 @ 12:24:07
URL: http://eviseen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0