15 oktober

vi gick upp runt halv 11 idag, då tog vi ett bad :) sen gick jag till affären och köpte havregryn och smör. ställde mej och gjorde havregryns gröt till mej och theo .. osmart av mej att inte bada theo efter att han hade ätit. :P va han sölade och slabbade , när han hade ätit upp att så hade han och jag gröt överallt torkade av han med en våtservett.

Sen jagade jag upp rickard vid halv 2, så städade vi och packade tillsammans. halv 4 åkte han till jobbet och jag tog bussen till mamma eftersom hon skulle hjälpa mej med min jobbansökan. mötte min lillebror på juneporten så vi gick hem tillsammans, mamma va redan hemma när jag kom . glömde helt av min jobbansökan för vi ställde oss och gjorde lax och grönsaker . så ska göra den själv nu, får se hur det går. förhoppningsvis får jag jobb på mcdonalds, inte det roligaste stället att jobba på, men jag behöver verkligen pengarna ! theo åt också lite lax med grönsaker han tyckte det va jätte gott ! :)

gabriella ringde mamma och va helt förtvivlad över alla skruvar och muttrar:P hahaha.. hon skulle sätta ihop sin soffa som kom idag men klarade inte att göra det själv.. så vi gick över dit med mamma och hjälpte till, eller inte jag och theo mamma hjälpte henne rättare sagt :P, theo satt på golvet och lekte med en slev och jag rotade i gabriellas skafferi, hittade lite choklad.. haha :P sen fick theo makaronilåda till mat det va jätte gott tyckte han. sen efter ett tag så blev han jätte kinkig när jag försökte ta kort på han med gabriellas kamera, blev några bra kort tror jag.. ska lägga in det sen när gabriella har skickat bilden.

när vi va hemma hos gabriella kröp theo =D han har blivit så stor nu min lilla knubbis, snart springer han väl. han ligger och sover i vagnen nu , han har varit väldigt kinkig idag , vet inte varför.. men alla har väl sina dåliga dagar. imorgon ska vi bara sitta hemma ska försöka packa lite mer, vi ska nog iväg och gunga på morgonen igen iaf =)

har fått bilderna nu, karate kid på sista bilden :P hahah




Kommentarer
Postat av: Jenniien

han är så söt:)

2007-10-16 @ 08:47:33
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0