14 oktober

vi fick gå en bra bit för att hitta en bebis gunga.. när jag precis skulle ge upp så hittade jag en, theo älskade att gunga han skrattade jätte högt men efter en stund så va det inte lika kul längre så vi gick hem. tänkte bada theo när jag kom hem , men ångrade mej det är smartare att bada han efter att han har ätit för han kladdar så himla mkt :P idag rensade vi ut kläder som theo inte kan ha längre.. det blev en full kasse ännu en gång, vi har fyllt 3 kassar med hans gamla kläder nu sammanlagt och många mer lär det bli. det känns sjukt att theo har kunnat ha så små storlekar som 50 . när han föddes vägde han 3625 och va 51 cm , nu väger han runt 11 kg och är ca 69 cm ! och har storlek 80  kläder. STOR KILLE ! :)
nu ligger theo och sover på Rickard så söött, men måste flytta på han snart så vi kan fortsätta packa, ush va stökigt det blir när man packar..

idag ska vi kanske hyra den nya beckfilmen och sitta och äta godis och chips, ush va jag har varit onyttig denna helgen ! ska höra vad lollo och jimi ska göra så vi kanske är med dom.. 

theo är så himla duktig han sätter sej själv nu helt utan problem, och ställer sej upp när han håller i saker. :)

 här kommer en bild när theo gungar
image88

en bild på mej med, eftersom många villl se hur jag ser ut. kanske inte den bästa, men skit samma ! :)

image90
och vagnen !
image91

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så söta :) man ser var Theo har fått sitt utesende ifrån iaf! :)

2007-10-15 @ 18:54:52
Postat av: Jenniien

Jag tyckte han såg lång ut, men vilgoth var 70 cm när han var 4 månader.. nu fattar man hur lång har var/är:P så fina bilder:D

2007-10-16 @ 08:44:08
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0