10 oktober

på ÖFf idag va det trevligt gjorde inte så mkt, det blev ingen sång samling idag för lena va inte där. jag och louise bytte barn en stund, moa är så grymt söt ! :) det gick bra en liten stund men sen började hon gnälla, hon började nog tycka att jag va jobbig eller nått :P hehe. haha vilgoth klappade theo på huvudet och kröp bredvid han, så gulligt ! theo tyckte det va kul också. 

efter ÖF tog vi bussen ner till stan handlade lite mat tho hjälpte till och bära :P sen gick vi i lite kläd affärer och kollade lite hittade inget kul. theo va väldigt kinkig på stan och grät och grät så vi satte oss ner på en bänk tillsammasn och lekte med löven, såg iaf när han skrek att tand nr 2 håller på att spricka upp , inte konstigt att han är kinkig . stackare ! men han blev lugn efter våran paus på bänken :) 

gick vi hem til mamma och hämtade zaza 'mammas faraohund' tänkte raste henne medans jag gick med theo till susanne men det va nästin till omöjligt hon drog sjukt mkt va helt slut när jag kom fram. lämnade iaf theo där och gick hem till mamma sålänge hann vara där i 30 min sen va det dags och gå och hämta theo igen. han hade tydligen varit jätte duktig :) som vanlig som mötte jag mammas granne i dörren, möter han jämt och han är lika snäll varje gång och öppnar dörren och hissdörren till mej :)

glömde bort tiden hemma hos mamma fasnade framför tvn, top model ! skyndade mej iaf till bussen sen mötte jag en konstig kille
han- hej marielle
jag-ehhh hej?
han- du känner robin
jag-öhh ahh, hur fan vet du hur jag ser ut då :S
han- har sett dej på bild. hehe
sen hoppade jag på bussen så jag inte skulle missa den.. har ingen aning om vem han va, aja skit samma haha. 
nyss så pratade jag med louise kanske ska träffa henne imorgon :)

theo sitter och suger och biter på en snusdosa nu, och snart ska jag göra välling till han sen ska jag natta han! vet att han går och lägger sej sent har pratat med hon på bvc och hon sa att det är jätte normalt med barn i theos ålder som går och lägger sej sent. bara det funkar för mej och theo är det ingen fara. och det funkar faktiskt bra =) om jag lägger han klockan 8-9 vaknar han ändå vid 10 igen och vill gå upp. och om han inte vaknar så vaknar han mitt i natten och är över pigg.. så jag sitter hellre uppe sent än att gå upp mitt i natten flera timmar :) 

image84

image85


men nu ska jag natta theo han börjar se trött ut =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

söt barn du har :)

2007-10-11 @ 15:24:48
URL: http://ulllrica.blogg.se
Postat av: Jenniien

haha, vilgoth kände sig nog lite stor tror jag:P klappa på de små bebisarna;)token..

2007-10-11 @ 18:43:57
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Emilie

Vilken go liten kille :D

2008-03-25 @ 12:56:07
URL: http://emiliere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0