vagnen till salu ?=)

idag ska jag sova hemma, har inte gjort det sen i söndags .. rickard vet inget , ska ställa in barnvagnen i theos rum så han inte ser den :) haha.. idag blev jag riktigt irriterad, hon som skulle sluta på pastabageriet bestämde sej för att vara kvar iaf.. så nu får bara en av oss stanna antingen jag eller diddi.. :O han som hade snackat massa om hur bra det går och att vi ska skriva kontrakt... hmmm !!! 

nu har tand nr 4 tittat upp i theos mun :) söt han kmr bli när dom är uppe helt :) den andra december ska vi tilll göteborg och gå på liseberg, mysigt :)

när jag gick hem från jobbet idag gick jag förbi små-land, då såg den barnvagnen i fönstret som vi ville ha innan med inbyggda högtalare i suffletten. blev skit arg på mej själv att vi inte beställde den instället, den va verkligen mkt snyggare i verkligheten än dom bilderna vi fick se på den, .. nån som vill köpa min vagn för 3000???! så jag kan köpa den istället  ! :) snäällaaa =) hha

nu ska jag snart väcka min älskling som ligger och sover i sin vagn, och ska få lite kvällsmat.. sen ska han sova klockan 10.. han har nog saknat sin säng, för han har varit lite orolig på nätterna hos mamma. jag har iaf saknat våran säng och speciellt mitt täcke och kudde !! :)

efter jobbet imorgon hade vi tänkt att julhandla lite, men vet inte om jag har fått in min lön eller föräldrapenning då.. eftersom det är den 25 på söndag så har jag ingen aning, lite jobbigt !

theos ååk, som är till salu =) (färgen ä finare i verkligheten )

image148



image149

image150

Kommentarer
Postat av: Jenniien

jo, det har blivit ett par stycken nu:P Men usch så jobbigt det har varit.. han har ju inte kunnat äta, och sen varit sjuk samtidigt:S

2007-11-22 @ 21:53:50
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Jenniien

joo.. Men nu är han sig själv igen:P skönt! Nu ska han bara få 4 tänder till, sen är dt klart^^ slipper man det! Tack lov. Men det får gärna dröja ett tag till! Får nästan lite panik, han är verkligen ingen bebis längre, Han är ett barn. haha:P

2007-11-22 @ 22:02:55
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Anonym

Absolut ingen kritik eller nåtyt läser din blogg varje dag ochg tycker du verkar vara enm jätte bra mamma! men är det inte dags för theo att få en vinteroverall nu? för han är ju bara en bebis, och han gungar åså, borde han inte ha en tjockovertall nu när det är så kallt?Tänkte mest för theos skulle så han slipper frysa och bli sjuk:)

2007-11-22 @ 22:17:44
Postat av: Madelene

Så himla söööt (:

2008-03-05 @ 11:24:37
URL: http://madelenewallmon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0