uppdatering

roligt det va att några svarade :) så ska fortsätta med mitt bloggande .. nu ligger theo och äter sin välling , han är så duktig som kan hålla flaskan helt själv. när han har ätit upp ska jag nattaa han , hoppas han sover bra inatt så man är lite utvilad tills imorgon ska diska på jobbet i första hand ... tråååkigt men det måste göras, jag och denise har varannan dag !

rickard gick upp 17.30 idag sen gick vi till willys och handlade lite och efter det gick vi till vip, rickard skulle köpte energi dryck. jag köpte bara en cola zero observera INGET godis :P haha .. kände mej inte sugen.. det har nog aldrig hänt innan :P har suttit och dippat lite grönsaker istället.. nyttig jag är :)

det har blivit många pauser i detta inlägget och nu har jag nattat theo.. han ligger och skriker i sin säng ska gå in igen om 5 minuter, kör 5 minuters metoden den funkar jätte bra ibland. tycker det är jätte jobbigt att låta han ligga och skrika.. men om han skulle få bestämma själv skulle han inte gå och lägga sej förens efter 12 någon gång.. eftersom jag jobbar nu så orkar jag inte sitta uppe så länge bara för att theo inte vill sova. Nu sover han redan, va bra det gick idag då :) sköönt ..

men nu ska jag faktiskt kolla på prison break och slappa lite i min ensamhet.. theo är såå himla busig hela dagarna klättrar på allt och så :).. så det kan vara skönt och ha en stund för sej själv då man inte behöver ha ena ögat på han.. ska kolla till theo nu sen är det tv som gäller :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0