THEO 8 MÅNADER !! :)

svar på kommentar till anonym :jag bodde på rosenlund innan, men vi flyttatde till torpa för ca 2 veckor sen :) vadådå? :)

inatt vaknade theo och va jätte pigg la han emellan oss så klättrade han på oss och så, sen somnade han om efter en stund. han har vaknar rätt så mkt efter det med.. så jag åkte inte till öppna förskolan idag, va så trött, gick ju och la mej halv 3 igår jag höll på att plocka undan spika upp tavlor och sånt , blev faktiskt bra :) idag gjorde jag gulasch till mej och theo, blev gott ! rickard ville inte ha så han ställde sej och gjorde hamburgare istället.. mesig han är som inte vågar smaka :P haha..

nu springer theo runt i sån gåbil, han är verkligen jätte duktig på att ta sej fram. sen hittar han allt möjligt. igår hittade han en kechoklad som va oöppnad den lekte han med, den får ju inte han upp så den kunde han leka med tänkte jag efter en stund ser jag att han hänger med huvudet.. blev jätte rädd och skyndade mej fram till han.. då hade han lyckats öppna kechokladen och sög i sej den. tog den ifrån honom och då blev han helt rasande började skrika som en galning.. hehe. han fick knappt i sej någon choklad som tur va.. men han tyckte nog det va nått så enormt gott med det lila han lyckades få i sej.

nu sitter vi och lyssnar på gummybear theo tycker inte den är lika rolig längre, men den duger :) han blir jätte lung .. Idag blir theo 8 måååånader !!! :) han är stor nu min kille, det har gått så himla fort och det känns verkligen inte som det va 8 månader sen jag fick upp han på magen för allra första gången, han va så liten 51 cm och han vägde 3625.. nu är han 71 cm och väger 10,6 kg så det är väldigt stor skillnad :)

dom ringde nyss från pastabageriet och undrade om jag ville komma och provjobba där för att se hur det funkar, och om det funkar bra får jag förhoppningsvis jobbet :) vaa kul ! :)

men nu ska jag inte sitta och datanörda mej ska leka med theo :) ska nog gå och handla ägg så jag kan baka något, måste ju fira lite att det är theos 8 månaders dag och att jag ska provjobba imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. Bodde du där med föräldrarna eller själv? Bara undrade för jag har sett dig på rosenlund några gånger. Sen på bilden där theo gungar såg det ut som att det var i liljeholmsparken :P

2007-11-09 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0