skit unge :)

theo har vaknat väldigt mkt i natt, så har inte fått sova så speciellt mkt. men det har gått bra på jobbet iaf :) jabra tog mitt konto nummer adress och allt idag.. så imorgon ska vi skriva kontrakt  :) kuul ! när jag kom hem så hade rickard flyttat alla möbler i sovrummet.. bara för att theo inte skulle kunna sticka iväg , så rickard låg där och sov medans theo lekte med alla sina leksaker, kan ju inte ha varit för kul för han , han blev iaf jätte glad när jag kom hem. han fick kyckliggryta till lunch nyss och nu leker han på golvet.. ska snart sätta mej och leka med han, sen måste jag städa här hemma. bytte nyss blöja på han, och nu luktar det skit igen :O blää..

ikväll ska jag dippa grönsaker , gu så gott.. och nyttigt ;) någon som vet hur jag kan få mer läsare? jag har typ inga kvar längre, det känns inte lika kul och skriva då :/

men nu ska jag faktiskt busa med min bebis.. det kommer bilder ikväll på han..

Btw imorse snööade, blev så glad =) älskar snö !


Kommentarer
Postat av: eviseen

Jag läser! Hmm... mer läsare, skriv lite mer om allmänt att va mamma! Lite bilder, inte bara på söta theo, kanske några montage!
Fota lite i nya lägenheten.. Skulle va kul o se :)

2007-11-12 @ 16:35:01
URL: http://eviseen.blogg.se
Postat av: Marie

jag läser :-)

2007-11-12 @ 18:31:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag läser, men du kanske kan skriva lite oftare . Det kanske inte är så lätt när man har barn och så , men det blir roligare att läsa om det är nytt ofta ! Din blogg är jätte rolig att läsa!

2007-11-12 @ 19:49:51
Postat av: Anonym

En sak som jag tror kan göra att fler läser är att uppdatera ofta. Ganska många gånger på en dag. Då syns du på "mest aktiva" listan på blogg.se.
Sen tycker jag, som sagt, att du ska skriva om tiden som gravid (när du fick reda på att du var gravid eller om det var planerat) och förlossningen.
Det skulle också vara kul om du tog kort på lägeheten och la ut. (:
Hittade din blogg för ett tag sen och jag är inne och läser jämt.

2007-11-12 @ 20:06:06
Postat av: Hillevi

Hej hej, läser din blogg lite då o då. Bor nu i Jönköping och läser till sjuksköterska. Gissa om jag blev förvånad när jag såg dig på Pastabageriet! Jag o pojkvännen brukar äta där när vi inte orkar laga mat. Blev minst sagt chockad :)

2007-11-12 @ 20:12:31
URL: http://hillewiee.blogg.se
Postat av: Sandra

Berätta om när du fick reda på att du var gravid, hur du "upptäckte" det och hur du och din omgivning reagerade! Skulle vara kul att läsa om=)

2007-11-12 @ 20:18:57
Postat av: Hillevi

Haha, det skulle jag aldrig våga. Ville bara säga att jag kände igen dig.

2007-11-12 @ 21:58:02
URL: http://hillewiee.blogg.se
Postat av: t

jätte mysig blogg =)

2007-11-13 @ 16:26:21
Postat av: Jenniien

Du kan skriva oftare, även om det bara är små korta inlägg om allt och inget. Sen kan du pinga din blogg då skiver du in en adress innan du publicerar inlägget.. sen kan du gå med i mer-trafik.se, fast då finns det risk att folk bara klickar förbi, men vissa kanske fastnar! Själv kan jag inte vara emd där för jag har en metroblogg och det rä visst inte tillåtet, Men annars så är metrobloggen ett tips också, man får ofta fler läsare där! sen kan du be folk länka till din blogg, och som tack kan du länka till deras! finns massa små grejer man kan göra! Jag kan skpa en länk på min blogg om du vill!

2007-11-13 @ 21:08:43
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0